Primer curs de PATINATGE AGRESSIU amb Alexis Ecija

L’Escola Oficial de Patinatge es complau d’anunciar que per fi podem oferir-vos un curs complet de patinatge agressiu.
Aquest curs serà impartit per una de les més grans figures del patinatge agressiu a Espanya, l’ALEXIS ECIJA.
A part de ser monitor titulat internacionalment per la IISA-ICP, compta amb un palmarès únic:
– Campió del circuit mundial IISS-NISS 1997
– 4ª posició X-GAMES FINALS San Diego 1998
– Guanyador de l’ IISS finals AMSTERDAM 1997
3a posició a la IRC Lausanne 1998
1a posició a Tignes LIGNE 2000
El curs es realitzarà en diverses zones de la ciutat de Barcelona, un diumenge al mes, i està adreçat a alumnes majors de 12 anys amb un coneixement i habilitat mig-alt de patintatge.
Per a realitzar aquest curs, és imprescindible comptar amb patins d’agressiu i proteccions generoses. Si no disposes de patins i/o proteccions, podràs llogar-los de manera gratuïta a la botiga Inercia, recollint-ho a partir de divendres abans de la classe i tornant-ho el dilluns següent (és important reservar amb antel.lació!).
En aquest curs aprendreu a: saltar en rampa, “grindar” baranes i fer tot tipus de trucs de patinatge agressiu, sempre primant la seguretat davant de tot.
Primera classe: diumenge 13 de Març de 10 a 12h.
Preu: 25 euro per sessió + 12 euro de matrícula si encara no ets alumne de l’Escola.
Corre, són places limitades!!! Rerserves a [email protected]3bb26ef0-3583-4fe9-b7cc-d4873f3642a6