Patinatge de Velocitat: una sessio per trimestre

El Patinatge de Velocitat és un esport emocionant molt assequible per a tothom.
Aquest any us tornem a oferir  una sessió de patinatge de velocitat per trimestre. L’objectiu del curs és que els alumnes coneguin les tècniques bàsiques del patinatge de velocitat, així com mètodes d’entrenament i estiraments. Tammateix, es farà un seguiment personalitzat de cada alumne per a veure la seva evolució i demostrar-li que, amb una millor tècnica, es pot millorar l’eficiència sobre els patins.

Material necessari:
* Patins: No calen patins de velocitat, però és aconsellable un patí amb rodes de 84mm o més grans, de bota baixa o semibaixa. Tanmateix, es pot fer el curs amb qualsevol patí amb rodes de, com a mínim, 80mm de diàmetre.
* Proteccions: És obligatori el casc (tipus bicicleta) i són molt recomanables la resta de proteccions (genolleres, colzeres i guants).
* Calçat esportiu.
* Roba còmoda i flexible.
* Cronòmetre: Cada alumne o cada dos alumnes hauran de tenir un cronòmetre. Si pot ser amb registre de temps parcials, molt millor.
* Aigua: És molt recomanable portar una ampolla d’aigua.
* Pulsòmetre: No és obligatori, però si se’n disposa d’un molt millor.
Nivell de patinatge:
No cal ser un expert patinador, però es demana tenir un nivell mig per a poder aprofitar bé el curs. És a dir, dominar els patins a una certa velocitat, saber girar correctament en paral.lel i saber creuar cames a la corba.
Nota important:
En cas de patir una lesió muscular o òssea, o patir qualsevol malaltia de tipus respiratori o cardiovascular, és MOLT IMPORTANT fer-ho saber al monitor.
Curs impartit per:
Carles Bial
Lloc de celebració del curs i horari:
Passeig Garcia Fària cantonada C/Lope de Vega.
Diumenge 23 octubre de 10 a 12h (en cas de pluja s’ajorna per al diumenge següent).
Inscripcions i places:
És imprescindible reservar plaça. Les places són limitades. Per reservar la vostra plaça podeu fer-ho:
– per mail: [email protected]/
– presentant-vos al Poliesportiu de l’Estació del Nord en qualsevol dels nostres horaris (consulteu “preus i horaris”)
Preu de la sessió:
* 25 euro + matrícula si encara no sou alumnes de l’Escola, inclou assegurança (us serveix també per a les classes de les altres modalitats a l’Escola fins al 31 de juliol de 2017)
Més informació o reserves a [email protected]

———————————————————————–

El Patinaje de Velocidad es un deporte emocionante muy asequible para todos.
Este año os volvemos a ofrecer una sesión de patinaje de velocidad por trimestre. El objetivo del curso es que los alumnos conozcan las técnicas básicas del patinaje de velocidad, así como métodos de entrenamiento y estiramientos. Asimismo, se hará un seguimiento personalizado de cada alumno para ver su evolución y demostrarle que, con una mejor técnica, se puede mejorar la eficiencia sobre los patines.
Material necesario:
* Patines: No hacen falta patines de velocidad, pero es aconsejable un patín con ruedas de 84mm o más grandes, de bota baja o semibajo. Sin embargo, se puede hacer el curso con cualquier patín con ruedas de, como mínimo, 80mm de diámetro.
* Protecciones: Es obligatorio el casco (tipo bicicleta) y son muy recomendables el resto de protecciones (rodilleras, coderas y guantes).
* Calzado deportivo.
* Ropa cómoda y flexible.
* Cronómetro: Cada alumno o cada dos alumnos deberán tener un cronómetro. Si puede ser con registro de tiempos parciales, mucho mejor.
* Agua: Es muy recomendable llevar una botella de agua.
* Pulsómetro: No es obligatorio, pero si se dispone de un mucho mejor.
Nivel de patinaje:
No hace falta ser un experto patinador, pero se requiere un nivel medio para poder aprovechar bien el curso. Es decir, dominar los patines a una cierta velocidad, saber girar correctamente en paralelo y saber cruzar piernas a la curva.
Nota importante:
En caso de sufrir una lesión muscular u ósea, o sufrir cualquier enfermedad de tipo respiratorio o cardiovascular, es MUY IMPORTANTE hacerlo saber al monitor.
Curso impartido por:
Carlos Bial
Lugar de celebración del curso y horario:
Paseo García Faria esquina C / Lope de Vega.
Domingo 23 de octubre de 10 a 12h (en caso de lluvia se traspasa todo al domingo siguiente).
Inscripciones y plazas:
Es imprescindible reservar plaza. Las plazas son limitadas. Para reservar vuestra plaza podéis hacerlo:
– Por mail: [email protected]
– Presentándose en el Polideportivo de la Estación del Norte en cualquiera de nuestros horarios (consultar “precios y horarios”)
Precio del curso:
* 25euro la sesión de 2h +  25 euro matrícula si aún no eres alumno de la Escuela, incluye seguro (os sirve también para las clases de las otras modalidades en la Escuela hasta el 31 de julio de 2017)
Más información o reservas a [email protected]