Espais d'alta qualitat per aprendre a patinar

A l’Escola Oficial de Patinatge Inline treballem cada dia per seguir oferint als nostres alumnes unes condicions òptimes per a l’aprenentatge del patinatge en línia, per la qual cosa som l’única escola de Barcelona que compta amb diversos espais de patinatge totalment diferenciats com pistes cobertes i varis espais a l’aire lliure:

Pistes cobertes per aprendre a patinar amb seguretat

Sempre hem cregut que els nostres alumnes es mereixen les millors atencions i comoditats per a que es puguin concentrar al 100% en l’apassionant aprenentatge del patinatge. Per tant, som l’única escola de patinatge a Barcelona en oferir classes de patinatge en recintes coberts amb totes les comoditats com vestuaris, dutxes, serveis, etc. Tanmateix, el fred o la pluja no ens impediran seguir les classes.

POLIESPORTIU ESTACIÓ DEL NORD

Carrer Nàpols 42, 08018 Barcelona

Des de 1996: una pista coberta o Indoor que dóna seguretat i privacitat als nostres patinadors, ens permet organitzar activitats sense observadors indiscrets i resguardar-nos del fred intens i del mal temps (aprendre a patinar amb pluja o sobre terra mullat és molt desaconsellable i perillós).

El Poliesportiu de l’Estació del Nord disposa de vestuaris i banys, per a donar als nostres alumnes totes les comoditats que es mereixen.

Instal.lacions - Estació del Nord

ESPORTIU MANYANET

Carrer Prat d’en Rull 6, 08029 Barcelona

Nou espai al barri de les Corts que combina una pista coberta amb d’altres descobertes. El centre compte amb totes les comoditats d’un espai amb una llarga trajectòria esportiva. Les classes impartides a l’Esportiu Manyanet son tant per a nens com per adults i tant per principiants com nivell mig.

Pista Pare manyanet - Les Corts

ESPAIS A L'AIRE LLIURE

Diversos espais ón posar en pràctica l'aprés a classe

Classes de patinatge al carrer - baixada Estacio del Nord

BAIXADA PARC ESTACIÓ DEL NORD

Un espai protegit del tràfic, molt ampli i amb pendents de diferents nivells, on els alumnes més novells, i també els nens, tenen el primer contacte amb el carrer i aprenen a fer les seves primeres baixades. En aquest mateix espai els alumnes de nivell mig i avançat, milloren notablemente la seva habilitat executant-ho tot amb més velocitat i en baixada (frenades girs, salts, etc.) També és un espai que ens permet afrontar diversos obstacles i realizar exercicis molt divertits.

classes patinatge al carrer - parc de l'arc de trionf

PARC DE L'ARC DE TRIOMF

Una zona tancada al tràfic amb diferents elements de dificultats vàries on ensenyem a patinar per superfícies irregulars, pujar i baixar escales, salts des de diferents alçades, en definitiva tots els obstacles que trobem al patinar pel carrer.

Classe de patinatge al Parc del Fòrum

PARC DEL FÒRUM

El parc del Fòrum es un lloc ideal per aprendre a patinar, tant per a principiants com avançats. Donem classes a la plaça de Willy Brandt però en grups amb una certa soltura, ens movem a d’altres localitzacions del parc del Fòrum per a practicar baixades, salts o d’altres exercicis de patinatge.