Novetats ben fresques al curs 2012-13!!

There are no translations available.
Ja queda poquet per a retornar a l’Escola i aquest any tenim algunes novetats ben bones per a tots vosaltres!!
– Comencem les classes el dilluns 3 de setembre i estem oberts fins al 31 de juliol. Consulteu tots els nostres festius a la secció calendari. (Tanquem el dissabte 8 pel matí a l’Estació del Nord per un esdeveniment a la instal.lació, però sí hi ha classe per la tarda a Clot de la Mel. També passarà això els dijous 4 d’octubre i dissabte 6 d’octubre, que no hi ha classe a E.Nord però sí a l’horari de Clot de la Mel).
– A partir de l’octubre us oferim dos horaris més a una pista nova!! Podreu venir a patinar a LA FARGA DE L’HOSPITALET els dimarts de 20 a 21h només adults, i dimecres de 18 a 19h adults i nens. És a C/ Barcelona 2, de 08901-L’Hospitalet de LLobregat. Us hi esperem!
– Recordeu que podeu combinar tots els horaris i pistes com vulgueu i que, un cop pagada la matrícula, podeu escollir pagar per mesos (4 classes amb opció a classes extres), classes puntuals, abonaments de 10 classes o intensius. Veniu a provar per només 5 euro les nostres classes!!
– Hi haurà abonaments de 10 classes de 2 tipus: personals i intransferibles per a una persona sola (a 115 euro) i també familiars (a 120 euro) a compartir entre varis membres de la mateixa família (paguen matrícula tots els titulars).
– Els abonaments de 10 classes comprats a partir del 3 de setembre 2012 NO tindran data de caducitat!! i es podran fer servir d’un curs a un altre, havent de pagar la matrícula si es comença un curs nou. No és aplicable als abonaments adquirits en cursos anteriors, ja caducats.
– Hem abaixat la matrícula al juliol! Així doncs són 25€ a partir de setembre, ó 12€ a partir d’abil, ó 6€ si es fa classe només al juliol, ó gratis si es fa l’intensiu de juliol.
– Les activitats de freestyle y hoquei línia, es faran com el curs de velocitat, en cursos monogràfics en dates concretes, no ja en horaris regulars els dilluns. Aquests cursos tenen tarifes especials, no estan inclosos en els preus de quota mensual, classes puntuals i abonaments de 10 classes, com tampoc als intensius mensuals.
– El nivell avançat tindrà lloc exclusivament els dimecres de 20 a 21h (Carles) i els dissabtes de 10 a 13h (Toni) a l’Estació del Nord, essent els monitors i no els alumnes qui determinen qui té el nivell per estar en el grup.
– Per estalviar-nos cues i temps us preguem pagueu els imports exactes i, millor encara, pagueu per transferència bancària (teniu el nºde compte al full d’informació de l’Escola
), cal posar el nom de l’alumne com a remitent.
– Es prega puntualitat a les classes, qui arribi just o tard haurà d’esperar-se a que el monitor el pugui atendre i, si el grup ha marxat fora, no tindrà dret a cap reclamació. Els festius que hi ha al full d’informació poden variar, confirmeu al calendari de la web o pàgina de facebook per estar-ne segurs de tots els canvis.
– A les instal.lacions no es pot patinar fora dels horaris establerts per a fer classes.
– Recordeu que fem un sopatí/paticena per timestre, us n’anirem informant al llarg del curs.
Clickeu “m’agrada” a la nostra pàgina de facebook https://www.facebook.com/escolapatinatge si voleu estar assabentats de totes les novetats, la informació actualitzada, canvis, etc.
Podeu descarregar-vos el full d’informació de l’Escola amb els horaris, preus i festius per a tenir tota la informació des de ja mateix!! Cliqueu aquí.
Ens veiem ben aviat!!