Novetat! Abonament de 10 classes!!/Novedad!! Bono de 10 clases!!

Ara teniu també una nova possibilitat de pagament per als que voleu total llibertat a l’hora d’assistir a classes, sense quota mensual ni dates fixes. Es tracta d’un abonament de 10 classes que l’alumne pot fer quan i on vulgui al llarg del curs 2009-2010 (de setembre a juliol), i en qualsevol de les nostres modalitats. Aquest abonament costarà 110 euro (cal pagar els 25 euro de matrícula igualment) i se’n poden comprar tants com es vulgui al llarg del curs. Podeu demanar i pagar aquest abonament el mateix dia que vingueu a fer les classes.
Esperem que això us faciliti encara més les coses!!
————————————————————————————————————
Ahora tenéis una nueva posibilidad de pago para los que queréis total libertad a la hora de asistir a clase, sin cuota mesual ni fechas fijas. Se trata de un bono de 10 clases que el alumno puede hacer cuando y donde quiera a lo largo del curso 2009-2010 (de setiembre a julio), y en cualquier de nuestras modalidades. Este bono costará 110 euro (deben pagarse los 25 euro matrícula igualmente) y se podrá comprar tantos como se quiera a lo largo del curso. Podéis pedir y pagar este bono el mismo día que vengáis a hacer las clases.
Esperamos que ello os facilite aún más las cosas!!