MONOGRAFIC DE ROLLER-DANCE, BALL AMB PATINS: dissabtes de juliol

_MG_8862Si t’agraden el patinatge i la música, aquest és el teu curs!
Nivells: tots els nivells
Edats: totes les edats
Dates: dissabtes 4,11,18 i 25 de juliol, de 10 a 12h (4 sessions de 2h). Si dissabte 25 plou la classe es passarà a diumenge 26, mateix horari.
Pista: Clot de la Mel, C/ Andrade 40, 08018-Barcelona; pista coberta que compta amb vestidors on podeu deixar les vostres pertinences i canviar-vos/dutxar-vos comodament, així com un bar amb terrassa.
Material necessari: patins i proteccions (el lloguer a l’Escola Oficial de Patinatge Inline és gratuït)
Preu: 65 euro (+ 6 de matrícula si encara no ets alumne de l’Escola).
Pagament per transferència bancària al compte de La Caixa 2100-0778-93-0200153790 (cal posar nom de l’alumne com a remitent), o bé en metal.lic en qualsevol horari de classe, abans del 25 de juny.
Monitor: Pere Meléndez de Patina i Balla
QUÈ S’HI FARÀ?  El més important a l’hora de ballar amb patins és tenir moltes ganes de passar-s’ho bé, una bona dosi de dedicació personal i treball en equip. Aquest any posarem el punt de mira en la modalitat de Show Conjunts que tants èxits està donant al patinatge artístic català, però amb l’inconfusible toc de l’In line Roller Dance més fresc i actual. Així doncs aprendrem tot un seguit de passos buscant coordinació, ritme i originalitat en parts iguals.
Un cop finalitzat el muntatge del ball procedirem a fer una exhibició per alumnes, pares, fills i amics després de la la darrera classe a l’Estació del Nord dissabte 25.
El monogràfic està obert a totes les edats i nivells de patinatge, ja que l’objectiu és passar-s’ho la mar de bé tots junts i aprendre a dominar una mica més els patins. Vine i gaudeix!