L'Escola

Creada a l’any 1996, l’Escola Oficial de Patinatge Inline compta amb més de 20 anys d’activitat ininterrompuda i som l’escola pionera de patinatge en línia, no només de Barcelona, sinó de tota Espanya.

Els milers d’alumnes que han après a patinar amb nosaltres testifiquen la nostra qualitat d’ensenyament, l’altíssim nivell de professionalitat del nostre equip humà i l’alt grau de compromís que la nostra escola ha mantingut, des de sempre, cap a aquest fantàstic esport.

Fruit d’aquesta tasca, la Federació Catalana de Patinatge ens ha certificat com a UNICA ESCOLA OFICIAL DE PATINATGE A BARCELONA, tal com es mostra en AQUEST DOCUMENT.

Quí som - Equip Humà

Equip humà - escola oficial patinatge inline

L’Escola Oficial de Patinatge Inline és l’Escola de Patinatge de referència de Barcelona, i el nostre èxit es deu al nostre alt estàndard de qualitat en l’ensenyament d’aquest esport, que no hagués estat possible sense la gran qualitat humana del seu fabulós equip.

Si hem de definir una característica comú en tots els norstres professors, es la seva passió per el patinatge i per transmetre tots els seus coneixements.

Els nostres professors venen de disciplines tant diferents com el patinatge urbà, patinatge agressiu, patinatge artístic, patinatge de velocitat o hoquei, entre d’altres. Això ens ha aportat una gran riquesa de coneixements que augmenta encara més la qualitat de les classes impartides.

Qué Fem - Cursos i classes de patinatge

L’Escola Oficial de Patinatge Inline, va nèixer amb l’intenció de formar patinadors urbans que no només poguessin usar els patins com a mitjà de transport, sino que a més a més tinguessin una actitud cívica davant d’altres usuaris de la vía pública.

Més endavant, vam anar incorporant més modalitats i cursos, tant per adults com per nens, dedicats a d’altres disciplines del patinatge com poden ser ball en patins, hoquei línia, patinatge de velocitat, patinatge artístic, Freestyle slalom, Freeskate, patinatge agressiu, descens en patins i molts d’altres.

Tan mateix, oferim també cursos monogràfics, intenssius i activitats i rutes en patins.

Activitats de team building amb patins

Instal.lacions - On som

Instal.lacions - Estació del Nord

No seriem una de les millors Escoles de patinatge d’Espanya si no comptessim amb les millors instal.lacions per la pràctica del patinatge. Per això comptem amb 4 centres coberts que ens donen privacitat, seguretat i comoditats com vestiaris i serveis.

Óbviament el patinatge urbà s’ha de practicar al carrer.  Però per poder-se concentrar en aprendre tècniques noves, res millor que un espai acotat i exclusiu per als nostres alumnes.

Amb nosaltres només t’hauràs de preocupar d’aprendre a patinar sense cap altre mena de distracció ni dificultat.

PROFESSIONALS
0 +
Anys donant classes
0 k+
ALUMNES
SALUDABLE

HORARIS

Un munt d'horaris que s'adapten al teu ritme de vida!

PREUS

A partir de 7€ pots començar a gaudir de les millors classes de patinatge

DUBTES

Totes les teves preguntes tenen resposta aquí!