Testimoni de l'Olga sobre l'Escola Oficial de patinatge Inline

img_3093_customAquest any, hem decidit que els nostres alumnes prenguin la paraula i expressin les seves inquietuds, queixes i suggeriments. En aquesta ocasió, comptem amb l’inestimable testimoni de l’Olga, que després de més d’un any amb nosaltres, animant les nostres classes de patinatge amb la seva simpatia, ens contesta molt amablement les nostres preguntes. Moltes gràcies Olga!

Què et va fer decidir a aprendre a patinar?
Doncs és un esport que sempre m’ha atret, abans tenia la barrera de viure en un poble molt petit i no podia, quan vaig venir a viure a  Barcelona sempre em quedava bocabadada mirant els patinadors i pensava “jo també vull fer això!”

Creus que el patinatge enganxa?

Moltíssim, ara mateix no sabria viure sense patinar. Els patins s’han convertit en gairebé un mitjà de transport per mi, en una forma de vida!

Què és la cosa més estranya que has fet amb patins?

mmmm….Haig de contestar?? Jajajaja.
No, quan vaig estrenar els FR, per amotllar-los als meus peus, me’ls posava per estar per casa. Estudiava amb ells, veia la tele, menjava….i ja està!!!
Patinar t’ha canviat la vida?
Doncs molt, la veritat és que tenia una vida molt sedentària i gràcies al patinatge he continuat fent molt més esport. De fet ara també faig running.
Quant de temps fa que patines?
Doncs ara ha fet 3 anys.
Com vas conèixer l’Escola?
A través d’internet. Quan vaig començar a patinar no tenia ni ideia de com començar ni amb qui i, indagant per internet, algú em va recomanar la web d’inline online i d’allà va sortir l’Escola. Vaig fer una classe de prova i fins avui!!
Prefereixes patinar a l’hivern o a l’estiu?
Tot l’any. El clima no m’influencia. Aquest hivern hi ha hagut més dies de pluja i això sí que ha fet que no poguès patinar tant, però per la resta m’agrada agafar els patins sempre que puc.
Creus que patinar ha millorat la teva salut?
I tant que sí! Ara tinc una forma física que mai havia tingut i com que arran del patinatge també estic fent molt més esport em trobo molt més àgil i més forta.
Ha millorat el teu estat d’ànim des que patines?
Bé, jo sempre he estat una persona molt alegre i oberta i el meu estat d’ànim és sempre bo, el que sí és veritat és que ha fet que conegui a molta gent amb les meves mateixes afinitats.
Ho recomanaries?
Sí, de fet ja ho faig, una altra cosa és que em facin cas!! jajaja
Prefereixes patinar sol/a o acompanyat/da?
Sempre és millor patinar acompanyat, però si haig de fer-ho sola, tampoc m’importa, m’ho passo bé igual.

Era una cosa que sempre havies volgut fer o va ser per curiositat?

No, és quelcom que sempre m’ha atret, pero viure en un poblet de 200 habitants comporta moltes barreres. Jo veia els patinadors a la tele i sempre pensava que jo també volia fer-ho.
T’imagines patinant d’aquí a 20 anys?
No sé què passarà d’aquí a 20 anys, però per què no? És clar que sí!!!

T’agradaria poder competir en alguna modalitat de patinatge?

Sí, des que patino que penso que m’agradaria provar el patinatge de velocitat, i per què no ara que he començat amb l’hoquei no estaria malament jugar amb un equipet, però també s’ha de tenir molt de temps per entrenar i ara mateix no sé si podria. Imagino que tot seria qüestió de plantejar-s’ho.

T’agradaria fer excursions amb patins tipus “la ruta del ferro” a Ripoll?

Sí, no estaria malament.

Has ensenyat a patinar a altres persones? I aquestes a d’altres…?

De moment la gent que conec no s’atreveix a posar-se uns patins als peus (i no és perquè jo no hagi insistit!!!!) , així que de moment no he tingut oportunitat!
Comentaris  i suggerències (aquí pots escriure el què vulguis si no ho has trobat en les preguntes anteriors..)
Simplement agrair-vos tot l’esforç que feu i que per a mi venir a l’escola s’ha convertit en quelcom imprescindible gràcies a vosaltres, al marge del que pugui aprendre. Felicitats!!
Gràcies per la teva col.laboració!