"PATICENA" – CRÒNICA DE LA PATINADA SOBRE GEL

gelescola2010
El passat dissabte 20 de març vam fer, com ja és habitual des de fa un parell d’anys, la sortida de l’Escola corresponent a aquest trimestre. Normalment fem una ruta + sopar per a tots els alumnes, ex-alumnes i amics de l’escola que ho vulguin, però aquest cop vam afegir, a més a més, una patinada sobre gel.
Quan vam trobar-nos davant les guixetes de la pista de gel del Barça, entre les 16.30 i 17h, no semblava que fòssim tants els qui vam anar a patinar. Cadascú havia comprat les entrades 2×1 i no va ser fins que els de la instal.lació ens van cedir la pista quasi en exclusiva per fer-nos la fotografia de grup, que vam adonar-nos que érem més de 70, entre nens i adults.

Cap a les 19h marxàvem. Alguns encara vam voler esgarrapar alguns minuts per gaudir de la pista que acabava de ser netejada amb la “zamboni”, però de seguida vam sortir per trobar-nos amb tot el grup i calçar-nos els patins per fer ruta cap al restaurant. Després d’una mica més d’una hora de ruta travessant la ciutat, arribàvem tots sans i estalvis al restaurant (al costat de passeig Sant Joan).
Allà vam ser 70 (exactament) els qui vam gaudir de la companyia de cares ja habituals i també d’antics companys que feia temps que no vèiem.
Estem encantats amb el balanç d’aquesta sortida que va ser tot un èxit i volem agrair-vos l’assistència a tots els qui vau venir, perquè ho vau fer possible.
Teniu totes les fotografies de l’esdeveniment a la “galeria” de fotografies d’aquesta mateixa web.
I recordeu que cap a juny-juliol farem la sortida final de curs. No us la perdeu!
gelescola20102
———————————————————————–
El pasado sábado 20 de marzo hicimos, como ya es habitual desde hace un par de años, la salida de la Escuela correspondiente a este trimestre. Normalmente hacemos una ruta + cena para todos los alumnos, ex alumnos y amigos de la escuela que lo deseen, pero esta vez añadimos, además, una patinada sobre hielo.
Cuando nos encontramos ante las taquillas de la pista de hielo del Barça, entre las 16.30 y 17h, no parecía que fuéramos tantos los que íbamos a patinar. Cada uno había comprado las entradas 2×1 y no fue hasta que los de la instalación nos cedieron la pista casi en exclusiva para hacernos la fotografía de grupo, que nos dimos cuenta de que éramos más de 70, entre niños y adultos
Hacia las 19h nos marchábamos. Algunos todavía quisimos arañar algunos minutos para disfrutar de la pista que acababa de ser limpiada con la “Zamboni”, pero en seguida salimos para encontrarnos con todo el grupo y calzarnos los patines para hacer ruta hacia el restaurante. Después de algo más de una hora de ruta atravesando la ciudad, llegábamos todos sanos y salvos en el restaurante (junto a Paseo San Juan).
Allí fuimos 70 (exactamente) los que disfrutamos de la compañía de caras ya habituales y también de antiguos compañeros que hacía tiempo que no veíamos.
gelescola20103
Estamos encantados con el balance de esta salida que fue todo un éxito y queremos agradecer la asistencia a todos los que vinisteis, porque lo hicisteis posible.
Tenéis todas las fotos del evento en la “galería” de fotografías de esta misma web.
Y recordad que hacia junio-julio haremos la salida final de curso. No os la perdáis!

Més fotografíes de la sortida AQUÍ