Novetats del mes d'abril

xapesUs detallem el més destacat d’ABRIL per a que no us perdeu cap descompte, classes especial, ruta…

MATRÍCULA AL 50% a partir de l’1 d’abril

Si encara no ets alumne de l’Escola aprofita aquesta ofertassa i paga només 12 euro!

CURS MONOGRÀFIC D’HOQUEI LÍNIA

Reserva ja la teva plaça al CURS MONOGRÀFIC D’HOQUEI LÍNIA que tindrà lloc els 4 diumenges de maig. Places limitades!
Reserves: [email protected]
Informació del curs: http://escolapatinatge.com/ja-tenim-dates-per-al-monografic-dhoquei-linia/

FESTIUS D’ABRIL

Només tanquem el divendres 18, dissabte 19 i dilluns 21

SESSIONS ESPECIALS

Dissabtes de 10.30 a 11.30h, al Pol.Mpal.Estació del Nord (C/ Nàpols 42):Freestyle-slàlom amb Aleix Julià: dissabte 5
Rollerfitness: no n’hi haurà a l’abril
Rollerdance amb Pere Melèndez: dissabte 26

SESSIÓ SÚPER ESPECIAL DE DERRAPATGE!

Amb Aleix Julià: dissabte 12 d’abril de 12 a 13h (nivell avançat).No us la perdeu!

RUTES FÀCILS (gratuïtes i obertes per a tothom)

Dissabtes 12 i 26 d’abrilSortida: 18h de Passeig Garcia Fària/cantonada Josep Pla.
Atenció al canvi d’horari!

PATINATGE ARTÍSTIC

Tots els dilluns de 19 a 20h al Pol.Mpal.Estació del Nord

Us recordem que en tots els horaris i pistes hi ha nivell principiant i mig de PATINATGE URBÀ.
Nivell avançat només dimecres de 20 a 21h i dissabtes de 12 a 13h a Estació del Nord.
Si teniu qualsevol dubte, contacteu-nos a [email protected]
Fins aviat!