noves activitats en patins dissabte 21 de març

bet2Benvolguts amics,
El dissabte 21 de març tenim algunes sorpreses per a vosaltres…
Al primer torn:
– la classe de nens (10.30 a 11.30h) serà dirigida per Pere Melèndez que farà una sessió de ball amb música per als més petits. Hem incrementat el número de monitors per a nens i a partir d’ara en seran sempre tres en aquest horari.
– el grup del Carles Bial (que no hi serà) serà portat per la Toni Pla, i el Roger Vergès mantindrà el seu grup.
Al segon torn:
– comptarem amb la inestimable presència de la Bet Rodríguez, ex-alumna de l’escola, que assistirà per fer-nos una classe especialitzada de conos com a primera presa de contacte en aquesta modalitat. La Bet fa 6 anys que patina, i en porta dos fent conos, havent competit a nivell nacional amb molt bons resultats. Recomanem que us treieu el fre per a aquesta sessió.

– en Pere Melèndez organitzarà una sessió de música amb patins assequible per a tots els qui normalment no feu ball amb patins, també com a primera presa de contacte amb aquesta modalitat.
– el Roger Vergès i la Toni Pla portaran la resta de grups.
Us animem a que participeu en aquestes activitats perquè serà divertit
i molt interessant!!
Rebeu una cordial salutació,