GRANS NOVETATS A L'ABRIL!

xapes

– FESTIUS: tanquem del 28 de març al 6 d’abril. Dimarts 7 d’abril ja tornem a fer classes!

– MATRÍCULA AL 50%! Apunta’t a partir de l’1 d’abril i paga només 12 euro.
Assegurança mèdica obligatòria inclosa, samarreta de regal i descomptes a la botiga Inercia també, com sempre.

– RUTES FÀCILS A L’ABRIL: canvi d’horari i punt de sortida!
A partir de dissabte 4 d’abril, les rutes fàcils sortiran a les 18h del Passeig Garcia Faria cantonada c/Josep Pla.
Rutes gratuïtes i obertes a tothom.
 – PATICENA/SOPATÍ DEL SEGON TRIMESTRE: RUTA+SOPAR DISSABTE 18 D’ABRIL. Tota la info i reserva de places a:
 – SAMARRETA DE REGAL DE L’ESCOLA: tornem a tenir-ne totes les talles! Recorda que per recollir la teva ens has de dur el rebut de la matrícula.
– I ara també DESSUADORES DE L’ESCOLA: les tenim en totes les talles per a dona i home.
No et quedis sense la teva, per només 15 euro.
 – CURS MONOGRÀFIC D’HOQUEI LÍNIA AL MAIG: ja saps patinar i vols millorar les teves habilitats? Vols aprendre un esport nou o senzillament passar una bona estona sobre els patins?? Aquest pot ser el teu curs per als diumenges de maig (dies 10,17,24,31).
 – GIMCANA ASWINGS: NOVA DATA DISSABTE 11 D’ABRIL
Si vols participar com a voluntari escriu-nos a [email protected]
 – JA HA COMENÇAT LA TEMPORADA HEELYS! tots els dimarts de 19 a 20h a Estació del Nord classes per a grans i petits. Si no en tens, te les deixem gratis!
 – CLASSES ESPECIALS: dissabtes a Estació del Nord de 10’30 a 11’30h
FREESTYLE-SLALOM: dissabte 18 amb Aleix Julià
ROLLER-DANCE, BALL AMB PATINS: dissabte 25 amb Pere Melèndez
I PATINATGE ARTÍSTIC INLINE: tots els dilluns de 19 a 20h
 Per a qualsevol consulta no dubteu a contactar-nos.
Desitgem que passeu unes bones vacances de Setmana Santa!