Gràcies per venir a la Festa de la Bici i els Patins!

festabiciUn any més la Festa de la Bici i els Patins ha tingut una bona acollida entre el públic i van ser molts els patinadors que van assistir diumenge 16 de maig a la patinada popular que sortia de Pg. de Gràcia amb Aragó, i arribava al Parc del Fòrum. Volem felicitar en especial als més petits i als més principiants que van fer la ruta sencera!
Després d’un dissabte marcat pels intèrvals de núvols i sol, on van ser bastants els agosarats que van apropar-se a les instal.lacions del Fòrum, tot i les inclemències del temps, va ser principalment diumenge quan es van congregar més patinadors, tots amb ganes de passar-ho bé.
Des de l’Escola Oficial de Patinatge volem agrair a tots els qui hi van assistir, als monitors, als col.laboradors, als qui van fer el ball i exhibicions, als qui van ajudar, als qui van animar, als qui es van quedar fins al final recollint-ho tot, als qui van passar per saludar..en fi, a tots vosaltres, per la vostra ilusió i suport.

Hem de dir que el pica-pica amb fruita va ser tot un èxit i prometem pel proper any comprar més taronges!
Podeu veure totes les fotos de la festa a la nostra secció “galeria d’imatges ” d’aquesta mateixa web
Cliqueu AQUÍ per veure el video del ball.
Cliqueu AQUí per veure un video de la passejada.

———————————————————————————
Un año más la Fiesta de la Bici y los Patines ha tenido una buena acogida entre el público y fueron muchos los patinadores que asistieron domingo 16 de mayo en la patinada popular que salía de Paseo de Gracia con Aragón, y llegaba al Parc del Fòrum. Queremos felicitar en especial a los más pequeños y los más principiantes que hicieron la ruta entera!
Después de un sábado marcado por los intervalos de nubes y sol, donde fueron bastantes los atrevidos que se acercaron a las instalaciones del Fórum, a pesar de las inclemencias del tiempo, fue principalmente el domingo cuando se congregaron más patinadores, todos con ganas de pasarlo bien.
Desde la Escuela Oficial de Patinaje queremos agradecer a todos los que asistieron, los monitores, los colaboradores, a quienes hicieron el baile y exhibiciones, a los que ayudaron, a quienes animaron, a los que se quedaron hasta el final recogiendo todo, los que pasaron para saludar .. en fin, a todos vosotros, por vuestra ilusión y apoyo.
Debemos decir que el pica-pica con fruta fue todo un éxito y prometemos el próximo año comprar más naranjas!
Podéis ver todas las fotos de la fiesta en nuestra sección “galeria de imagenes ” de esta misma web
Clicad AQUÍ para ver el video del baile.
Clicad AQUí para ver el video de la ruta en patines.