Dubtes Freqüents

Preguntes sobre el funcionament de l’Escola Oficial de Patinatge en Línia.

El dia 15 de cada mes pengem al web les places lliures per al proper curs mensual

Com és vàlida de setembre a juliol, el seu preu varia a mida que avancen els mesos:

• setembre a març: 20 euro
  • d’abril a juny: 10 euro
  • només juliol: 5 euro

Inclou l’assegurança mèdica durant les classes i descomptes a la botiga  Inercia (descompte del 15% en la primera compra de patins, 10% en futures compres).

Cada matrícula és personal i instransferible i cal pagar-la per cada alumne i curs escolar.

La primera setmana del mes t’enviarem per watsap el formulari per al proper curs, tindràs fins al dia 14 per reservar i pagar la propera mensualitat, tots els alumnes en actiu tenen prioritat per escollir l’horari que volen el següent mes; les places que queden lliures les pengem al web i facebook els dies 15 per als alumnes nous.

Pots canviar l’horari d’un mes a l’altre però no dintre del mateix mes.

Cada alumne ha d’omplir un formulari per a reservar la plaça, nens i adults fan la classe alhora però en grups separats. Recomanem que els pares que també facin classes no estiguin massa pendents dels nens durant la sessió, i gaudeixin del temps amb el seu grup :).

Si teniu el mateix nivell, sí, en cas contrari cadascú anirà a un grup adequat al seu nivell, després de la classe us podreu explicar què ha fet cadascú. 🙂

Quan omples el formulari et donem unes indicacions senzilles per a escollir si ets principiant, mig o avançat.

Principiant: no t’has posat mai uns patins o encara no saps frenar prou bé amb el fre, tampoc tens un bon equilibri sobre un peu, ni saps anar enrere.

Mig: controles el fre perfectament, comences a frenar en T, et pots desplaçar d’esquenes i tens prou equilibri amb un peu i velocitat mínima patinant com per no semblar un principiant 🙂 És el nivell més ampli on s’aprenen moltíssims exercicis.

Avançat: domines els patins amb velocitat, endavant, enrere,  diferents girs, frenades vàries, pots saltar i ja no et fan por les baixades 🙂

A cada grup (principiant, mig, avançat) s’han d’assolir uns coneixements  i habilitats especifics i són els monitors qui determinen si l’alumne té el nivell per passar al següent grup, cada alumne necessitarà un temps diferent per assolir aquestes habilitats ja que no tots els alumnes evolucionen al mateix ritme, com més hores practiquis abans milloraràs.

Pots consultar els nostres preus preus.

La matrícula es paga el primer mes que t’apuntes, són 20 euro i inclou l’assegurança anual fins al 31 de juliol. Com cobreix de setembre a juliol, el preu es redueix si t’a’puntes a partir d’abril (10 euro) o només al juliol (5 euro).

Es paga una sola vegada entre setembre i juliol, és a dir cada curs escolar (tanquem a l’agost).

Pots venir tot el temps que tu vulguis, és l’alumne qui decideix quant temps s’hi està a l’escola, a mida que va millorant el seu nivell anirà passant de grup, alguns alumnes porten dos i tres anys amb nosaltres perquè volen seguir evolucionant o s’ho prenen com l’exercici físic que farien en un gimnàs.

Sí, l’alumne ha de portar el seu propi material: patins, proteccions (canelleres, colzeres i genolleres) i casc

Sí, una caiguda sense casc pot ser molt perillosa, el casc ens protegeix molt bé de qualsevol lesió en cas de caiguda. Un de bicicleta serveix.

Sí, els alumnes han de portar totes les proteccions posades durant les classes, si un dia l’alumne se’n deixa alguna, l’assegurança no se’n farà càrrec, en cas de caiguda o lesió.

A partir dels dos anys i mig un nen ja pot patinar, però nosaltres recomanem no apuntar-los a classes fins als 4 anys, que és quan poden gestionar molt millor el fet de caure i aixecar-se, sobretot els primer dies, sense la presència dels pares.

Al ser places limitades i amb reserva prèvia mensual, molts dels grups estan plens, motiu pel qual no es poden recuperar classes en altres horaris/dies ni passar-les a altres familiars o amics, si no es ve es perd la classe.

Sí, cada cop que omples el formulari pots escollir l’horari que millor et vagi (no es poden canviar horaris dintre d’un mateix mes).

Després d’omplir el formulari de reserva cada mes, rebreu en 1 ó 2 dies un mail de confirmació (s’envia a mà, no és automàtic i potser arribarà a la carpeta de spam o correu no desitjat) on trobareu el número de compte per abonar les classes, també tenim bizum, però s’omple de seguida ja que només accepta 60 pagaments al mes.

Les classes a l’interior de pista es fan igualment, les que es fan a l’exterior s’ajornen si plou o el terre està mullat, s’intenten recuperar fent 30 minuts més durant dos dies o busquem una data alternativa.