Crònica del Sant Antoni Patina 2012: seguim creixent!

El passat Diumenge 22 de gener es va celebrar la 3 ª Edició de Sant Antoni Patina al Barri de Sant Antoni a Barcelona. Una festa dedicada exclusivament al món del patinatge en línia en totes les seves modalitats, organitzada per l’Escola Oficial de Patinatge Inline i La Comissió Sant Antoni Patina.
En aquesta edició s’ha comptat amb la participació de gairebé un miler de patinadors (dels quals entre 250 i 300 eren nens) i unes 1500 persones en total. Més de 500 participants van ser obsequiats amb una bossa regal (feta especialment per a l’esdeveniment) que incloia diferents productes oferts pels comerços del barri, espònsors i col.laboradors de la festa.
Des de les 10 fins a les 12h del matí es van realitzar diferents activitats gratuïtes i obertes a tothom:
– jocs infantils: en un espai acotat els nens podien gaudir patinant i jugant alhora, amb l’ajut de monitors i voluntaris de l’Escola Oficial de Patinatge Inline i la Comissió del Sant Antoni Patina, molt divertit!
– hoquei línia: gràcies a la col.laboració de la Federació Catalana de Patinatge grans i petits van poder gaudir d’aquesta modalitat omplint la pista de gom a gom, un èxit!
– ball amb patins: sota la direcció del monitor de ball Pere Melèndez i l’animació d’un DJ, patinadors de tots els nivells van poder gaudir de diferents estils de música sobre patins, amb molt de ritme!
– freestyle-eslàlom: exhibició i aprenentatge a càrrec del Team Inercia, comptant amb la presència d’Aleix Julià i del recent proclamat campió d’Europa Jon Larrucea, un gran luxe!
– agressiu: exhibició i concurs de salts amb rampes a càrrec d’Ungravity, amb la participació dels millors riders actuals com Rosca (Brasil), Jonhatan Sants, Tony Cheetah, Victor Demi, Victor Ruskid, Jonathan Montegudy, Sara Vilella i Raul Quilez. Els jutges eren una parella encapçalats per Oli Benet (Team Manager de USD Espanya). Un veritable espectacle!
Tot això va deixar lloc, a les 12h, a l’activitat estrella: la ruta! On sota la direcció de la Guàrdia Urbana, junt amb una ambulància i la Col·laboració de l’APB, es va gaudir d’un recorregut d’uns 7 quilòmetres pels carrers del barri. Una activitat molt ben organitzada i sense cap incidència!
En acabar el recorregut, i per acabar la festa, va tenir lloc el sorteig de sis lots de productes oferts per les diferents marques i patrocinadors de la festa: patins en línia amb motxilles, proteccions, lots d’embotits, samarreta del Barça signada per jugadors i molt més!
Va ser en definitiva un diumenge de festa on grans i petits vam poder gaudir del bon temps i de la bona companyia un cop més.
Volem agrair doncs, a totes les entitats que col.laboren en el Sant Antoni Patina, la seva participació per fer d’aquesta festa cada any un esdeveniment més gran i millor!
Fins al proper Sant Antoni Patina!
Menció especial: volem dedicar aquesta edició del Sant Antoni Patina a la memòria del nostre amic i company Roger Vergès, a qui seguim trobant a faltar dia rera dia.