Crònica Sant Antoni Patina 2011

Èxit rotund al Sant Antoni Patina 2011!
5Amb 693 inscripcions i un miler de patinadors, aquesta edició del Sant Antoni Patina ha superat totes les expectatives.
Organitzada per l’Escola Oficial de Patinatge Inline, la Comisió de Sant Antoni Patina (més d’una trentena de voluntaris dirigits per en Salva Ferragut, alumne de l’Escola) i els nombrosos col.laboradors, vam poder gaudir el diumenge 23 de gener d’un matí de festa sobre rodes al Barri de Sant Antoni (C/ Tamarit entre Calàbria i Rocafort).
Malgrat el fred, de 10 a 13.30h vam oferir un munt d’activitats variades, gratuïtes i obertes a tothom, amb una altíssima participació de grans i petits: classes per aprendre a patinar, exhibicions i classes de freestyle-slalom, partits d’hoquei línia, exhibicions de salts en rampa, una màsterclass de roller-dance (ball sobre patins) i finalment una patinada popular pels carrers del barri.
Les inscripcions gratuïtes es podien fer online fins el dia abans, o a les carpes d’inscripció el mateix dia. Els primers 500 inscrits van rebre una bossa, amb obsequis dels comerços del barri, i va haver un sorteig de regals per a tots els inscrits en acabar la festa.

Adobe Flash Player not installed or older than 9.0.115!
160x41_Get_Flash_Player
Patinadors de tota Catalunya i fins i tot de Saragossa, d’edats entre els 2 i 70 anys, van gaudir d’un ambient festiu, molt alegre, amenitzat amb la música de Dj’s durant tot el matí.
Volem agrair especialment la feina realitzada pels nombrosos voluntaris, sense els quals aquesta festa no hauria estat possible, i que van fer que tot funcionés perfectament, així com la col.laboració de molts negocis del barri que van oferir els seus productes per a l’esdeveniment, i també Inercia, Powerslide, Nacex, L’Esportiu Rocafort, La Federació Catalana de Patinatge, Ungravity, Soria Natural, APB, entre d’altres (tota la llista de col.laboradors apareix a la web www.santantonipatina.cat).
Desitgem que el proper any poguem oferir-vos una festa encara més gran i millor! Gràcies per venir i acompanyar-nos sempre perquè tot segueixi anant sobre rodes!
Podeu veure moltes fotografies de l’esdeveniment a la nostra galeria d’imatges.