CLASSES DE PATINATGE URBÀ PER A ADULTS

classes patinatge adults

Aprofitant la seguretat i la privacitat de les nostres instal.lacions cobertes, els nostres patinadors novells aprenen a girar, frenar i moure’s amb desimboltura.

A mesura que van dominant aquests conceptes bàsics se’ls prepara per sortir al carrer, on el nostre fabulòs equip de monitors els ensenyarà tècniques avançades o molt avançades que poden arribar a incloure el descens de pendents i escales.

Una de les virtuts del patinatge en línia és que el pot practicar gent de totes les edats. Per motius culturals, moltes vegades s’associa a l’activitat de patinar en línia a gent jove o nens, però res més allunyat de la realitat. El patinatge en línia no només és apte per a tot tipus de persones, sinó que a més és altament recomanable com a pràctica esportiva habitual per mantenir-se en forma tant física com psíquicament.

En països amb una llarga tradició en patinatge sobre gel com Holanda, Alemanya o Àustria, per citar alguns, és habitual veure patinar a gent d’avançada edat sense cap tipus de complex i amb una soltesa envejable. Evidentment, no és el mateix aprendre a patinar sent un nen, de fer de gran, però amb voluntat i ganes, no hi ha res impossible.

Programa del Curs de Patinatge en Línia per a adults

classes patinatge adults

El programa del curs de patinatge inclou tot tipus de tècniques per a patinar amb seguretat pel carrer. Les tècniques comprenen tot tipus de girs, frenades i diversos recursos que durant molts anys han servit a milers d’alumnes per convertir-se en autèntics patinadors urbans.

Així mateix, dins del curs de patinatge es veuen altres aspectes més lúdics per a no només patinar amb seguretat, sinó per divertir-se amb els patins.

És per això que molts dels nostres alumnes repeteixen any rere any per perfeccionar la seva tècnica de patinatge, divertir-se amb els patins o simplement mantenir-se en forma.