Classes de patinatge gratis a Barcelona

L’Escola Oficial de patinatge ofereix classes de patinatge gratis a Barcelona!
En col·laboració amb la botiga de patins Inercia, es lliurarà un val bescanviable per dues classes de patinatge gratuïtes (una per a dues persones), per la compra d’uns patins a la botiga.
Aquests vals per classes gratis de patinatge es podran fer servir només en determinats horaris, de manera que és molt recomanable consultar-nos abans (a la secció “dubtes freqüents” expliquem com i on usar-los).

Les classes gratuïtes de patinatge s’impartiran en els nostres centres de Barcelona i cada val és vàlid per a dues persones.
Encara que siguin classes de patinatge gratis, els posseïdors del val gaudiran d’una classe de patinatge amb les mateixes garanties i qualitat que les nostres classes habituals, és a dir, amb professors titulats, assegurança i accés a vestuaris i dutxes.
Així mateix, es podrà sol·licitar patins i proteccions de manera gratuïta també per a realitzar les classes de patinatge. El casc és obligatori fins als 16 anys i cal dur-ne un de propi.
Aquestes classes de patinatge gratuïtes són aptes tant per a adults com nens, a partir de 4 anys.

No perdis l’oportunitat de gaudir classes de patinatge gratis a la millor escola de patinatge del món mundial! 😉