Classes de patinatge a Barcelona – Inverteix en la teva salut física i mental

Cursos y clases de patinaje en línea

Barcelona és una ciutat fantàstica per patinar. Per aquest motiu, milers de persones surten al carrer durant tot l’any, per gaudir dels patins. Però per poder gaudir dels patins, primer cal aprendre a patinar i la millor manera de fer-ho és assistint a classes dirigides per professors de patinatge titulats i amb experiència.

Potser hem dit una obvietat, però no tothom té clar que fer classes de patinatge sigui una cosa necessària per a ells. Malauradament, tots tenim un amic, amiga o conegut que un dia es va llançar a tastar uns patins i, malauradament, va acabar amb alguna part del seu cos impactant contra el terra amb diverses conseqüències.
I és que aprendre a patinar es pot fer sense necessitat d’anar a classes de patinatge o contractar els serveis d’un professional, però els resultats, tant en qualitat com en temps, no seran els mateixos.

Cursos y clases de patinaje en línea

Classes de patinatge per patinar per la ciutat

A les nostres classes de patinatge, els nostres professors ensenyen tot tipus de tècniques de patinatge amb el principal objectiu que els nostres alumnes patinin de manera segura i respectuosa pel carrer.

A les primeres classes ensenyem els fonaments de la tècnica de patinatge, els primers girs i frenades. Així mateix, fem especial èmfasi en la postura de patinatge, els moviments correctes i tot el que impliqui evitar lesions per executar malament els moviments de patinatge.
Dur a terme classes amb aquesta mena de filosofia i metodologia només és possible gràcies a comptar amb instal·lacions i professors d’alt nivell. Que els grups siguin reduïts, és també un punt molt important per aprendre a patinar de manera més adequada.

Patinar per Barcelona amb civisme, la següent lliçó

A mesura que els nostres alumnes van sortint a patinar per la ciutat, intentem inculcar-los els principis de civisme que considerem que són els més correctes perquè la imatge dels patinadors sigui la més ben valorada possible. Tal com diem, cada patinador és un ambaixador del patinatge. Per això dediquem tants esforços que tots els patinadors i patinadores respectin la resta d’usuaris de la via pública.

Patinar és molt més que una activitat divertida ja que també ajuda a millorar la nostra qualitat de vida a nivell físic i emocional. I, també molt important, quan s’adquireix un nivell suficient de patinatge, podem fer servir els nostres patins com un mitjà de transport ecològic i sostenible que ens permeti anar a la feina, a la universitat o de compres sense haver de suportar el sorollós trànsit. Raó per la qual encara és més important ser respectuosos amb els altres.

Tothom aprèn a patinar a les nostres classes

Moltes persones volen aprendre a patinar però no gosen. Especialment passada una certa edat, els entra vergonya ja que pensen que faran el ridícul o tenen por ja que pensen que es faran mal. És molt normal pensar així, però res més lluny de la realitat. Som de les poques escoles de patinatge que obliguem els nostres alumnes a portar totes les proteccions, començant pel casc. A més, en fer les classes en recintes acotats i en grups reduïts, ràpidament els alumnes agafen confiança i descobreixen que el seu cas no és únic.
Els nostres professors tenen una paciència infinita ja que gaudeixen transmetent la seva passió pel patinatge als nostres alumnes.
Creiem que a Barcelona, ​​les nostres classes de patinatge són la millor opció per aprendre a patinar amb tota seguretat.

No esperis a demà per apuntar-te a les nostres classes de patinatge

Per mantenir els nostres estàndards de qualitat, és imprescindible apuntar-se amb antelació a les nostres classes de patinatge mitjançant la realització d’una reserva que podreu fer en aquesta mateixa web.
Les places són limitades i hi ha grups que s’omplen ràpidament, així que us animem a que no espereu a demà per començar a patinar, us canviarà la vida!