Canvi de data! 7 de març: proper sopar de l'Escola

Com que va tenir tant d’èxit però molts no vau poder venir, repetim altre cop i muntem un sopar pels alumnes i ex-alumnes de l’Escola (tothom hi és benvingut), el dissabte 7 de març a les 21.30h.Repetim també restaurant, perquè va funciona prou bé i el preu és raonable,però a altre lloc: Tasca i Vins del C/ Diputació, 304, en ple Eixample, així tindrem a prop moltes opcions per sortir de festa després del sopar.
Preu del sopar, 18.75 euro per persona, que acaben sent 19-20 euro.Menú: amanides Tasca i Vins, assortit de formatges i embotits amb la mega-llesca-pà-amb-tomàquet típica del restaurant, i de segon graellada de carns, postre i cafè. També es pot reservar menú pels vegetarians.
Per apuntar-vos al sopar teniu tres opcions (siusplau trieu-ne només una):
1) a través de la pàgina de l’Escola al Facebook (busqueu “Escola Oficial Patinatge Inline”)
2) demaneu als monitors que us apuntin a la llista del sopar els dies de classe
3) envieu un missatge a [email protected]/
Animeu-vos, us hi esperem!!