20 anys de l'Escola Oficial de Patinatge

20 anys de l'escola oficial de patinatge inline
L’Escola Oficial de Patinatge fa 20 anys!!!! Es diu ràpid… Qui s’hauria imaginat que allò que vam començar quasi sense adonar-nos-en ens havia de transformar la vida d’aquesta manera?
Quan miro enrere encara recordo la nit que vaig conèixer la Toni. Era una nit d’estiu de l’any 93 i jo anava patinant amb un grup d’amics quan ens vam quedar bocabadats veient una noia amb semblant seriòs que no parava de saltar les escales del Port Vell amb els seus patins, fent tot tipus de cabrioles…
Uns anys més tard i després de patinar moltes i moltes hores junts, vam creure que calia una mica d’ordre en el món del patinatge en línia. Com a amants d’aquest esport vèiem, amb massa freqüència, com gent sense cap coneixement tècnic es llençava a patinar pel carrer posant en perill no només la seva integritat, sinó la de la resta de vianants, ocasionant de retruc un gran greuge als practicants habituals d’aquest esport.
Així que a l’any 96, vam decidir iniciar les classes de patinatge a l’Estació del Nord. Primer només dissabtes, però de mica en mica i, degut a l’èxit obtingut, vam anar ampliant horaris fins a l’actualitat, on donem classe a 4 espais diferents tots els dies de la setmana, a més d’extraescolars a varis col.legis de Barcelona i rodalies.
Al llarg d’aquests 20 anys hem tingut mil i una experiències amb els nostres alumnes que han estat molt enriquidores. I és que, què més es pot demanar que fer una feina que t’apasiona i que, a més a més, et permet conèixer gent super maca i interessant?
A dia d’avui l’Escola Oficial de Patinatge segueix sent el referent en el món de l’aprenentatge al patinatge en línia no només per la nostra trajectòria, sinó per la qualitat dels nostres serveis, únics a tota Espanya.
Farem 20 anys més? I tant que sí!! Visca el patinatge i llarga vida a l’Escola Oficial de Patinatge!!!
Gràcies a tots els qui heu fet possible que mantinguem aquest fantàstic projecte durant aquest temps: alumnes, monitors, espònsors, federació.. i tots els amics que hem fet amb els patins als peus al llarg dels anys.
Ens veiem sobre rodes!