RESUM FESTA DE LA BICI I ELS PATINS 2009

bollywood1
El passat diumenge 14 de juny es va celebrar la Festa de la Bici i els Patins al Recinte Fòrum, sota un sol de justícia.
Un grup d’alumnes de l’Escola van ser els encarregats, sota la  direcció d’en Pere Melèndez, de fer el ball d’exhibició amb ritmes variats i molt alegres, bollywood principalment, rebent felicitacions per part del assisstens pel resultat i fins i tot d’un matrimoni hindú que havia assistit a l’event, i que va quedar encantat amb l’espectacle.

Tot seguit en Pere ens va fer gaudir amb una de les seves exhibicions de ball, mostrant-nos com sempre el seu ritme infalible sobre rodes.

En acabar, també a càrrec d’en Pere es va dur a terme la Màster Class de ball sobre patins, oberta a tots els assistents, que va tenir una excel.lent acollida.

Volem agrair als nostres alumnes, i sobretot a en Pere, la seva dedicació i col.laboració per haver pogut dur a terme l’activitats amb tant d’èxit, doncs sense ells no hauria estat possible. Gràcies a tots!