NOUS HORARIS 2017-18

Us informem de les novetats que us trobareu a partir de setembre

CURS 2017-18: 4 INSTAL.LACIONS AMB LLOGUER DE MATERIAL GRATUÏT INCLÒS.
NIVELLS: principiant i mig tots els horaris, també avançat els dimecres de 20-21h i dissabtes de 12 a 13h a Estació del Nord.
HORARIS:
1) FARGA DE L’HOSPITALET (C/Barcelona 2, L’Hospitalet de LLobregat): dimarts 19-20h i dimecres de 18-19h, nens i adults. INICI: DIMARTS 5 SETEMBRE
2) POLIESPORTIU PARE MANYANET (C/Prat d’en Rull 6, Les Corts, Barcelona): diumenges de 12 a 13h nens i adults. INICI DIUMENGE 10 SETEMRE
3) CLOT DE LA MEL (C/Andrade 40, Barcelona): dijous 21-22h adults; divendres i dissabtes 18-19h nens i adults. INICI DIJOUS 7 SETEMBRE.
Dijous de 10 a 11h del matí a partir de l’octubre, adults. Horari amb descompte del 50% per aturats, jubilats i estudiants.
IMPORTANT: DIVENDRES es farà classe de patí en línia i quads (4 rodes) al carrer, tindrem lloguer de material i vestuari igualment. Si plou es cancel.larà la classe.
4) ESTACIÓ DEL NORD (C/Nàpols 42, Barcelona): dilluns, dimarts i dijous de 19 a 20h nens i adults; dimecres 20-21h adults; dissabtes de 10 a 13h nens i adults.  INICI DILLUNS 18 DE SETEMBRE. IMPORTANT: dilluns patí en línia i també quads (4 rodes)
NO FAREM MÉS CLASSES A ARENAL DE LLEVANT (Poblenou).
PREUS: no varien. S’ha de tornar a pagar matrícula a partir de setembre. WELCOME PACK PER A TOTS ELS MATRICULATS.
PRÉSTEC GRATUÏT DE PATINS I PROTECCIONS A LES 4 PISTES. CASC OBLIGATORI FINS ALS 16 ANYS, CAL DUR UN DE PROPI.
EDATS: NENS (4-12 ANYS) I ADULTS EN GRUPS SEPARATS.
PATI EN LÍNIA: TOTS ELS HORARIS
QUADS (4 RODES): dilluns de 19 a 20h a Estació del Nord. Divendres de 18 a 19h fora pista a Clot de la Mel (punt de trobada: vestuari).
Si no tens patins de 4 rodes a Inercia (C/Roger de Flor 10, Barcelona) te’ls lloguen gratis ensenyant el ticket de la classe.
FESTIUS: els podreu consultar a la secció “calendari” del nostre web.
Desitgem que passeu un excel.lent estiu! Si teniu dubtes o consultes estarem encantats d’atendre-us a partir de l’última setmana d’agost.
Una abraçada ben forta de tot l’equip de l’Escola Oficial de Patinatge. Fins aviat!!

Os informamos de las novedades que os encontraréis a partir de septiembre

CURSO 2017-18: 4 INSTALACIONES CON ALQUILER DE MATERIAL GRATUITO INCLUIDO.
NIVELES: principiante y medio todos los horarios, también avanzado los miércoles de 20-21h y sábados de 12 a 13h en Estación del Norte.
HORARIOS:
1) FARGA DE L’HOSPITALET (C/Barcelona 2, L’Hospitalet de LLobregat): martes 19-20h y miércoles de 18-19h, niños y adultos. INICIO: MARTES 5 SEPTIEMBRE
2) POLIDEPORTIVO PARE MANYANET (c/Prat d’en Rull 6, Las Corts, Barcelona): domingos de 12 a 13h niños y adultos. INICIO DOMINGO 10 SEPTIEMBRE
3) CLOT DE LA MEL (C/Andrade 40, Barcelona): jueves 21-22h adultos; viernes y sábados 18-19h niños y adultos. INICIO JUEVES 7 SEPTIEMBRE.
Jueves de 10 a 11h de la mañana a partir de octubre, adultos. Horario con descuento del 50% para parados, jubilados y estudiantes.
IMPORTANTE: VIERNES se hará clase de patín en línea y quads (4 ruedas) en la calle, tendremos alquiler de material y vestuario igualmente. Si llueve se cancelará la clase.
4) ESTACIÓN DEL NORTE (C/Nàpols 42, Barcelona): lunes, martes y jueves de 19 a 20h niños y adultos; miércoles 20-21h adultos; sábados de 10 a 13h niños y adultos. INICIO LUNES 18 DE SEPTIEMBRE. IMPORTANTE: lunes patín en línea y también quads (4 ruedas)
NO HAREMOS MÁS CLASES EN ARENAL DE LLEVANT (Poblenou).
PRECIOS: no varían. Se debe volver a pagar matrícula a partir de septiembre. WELCOME PACK PARA TODOS LOS MATRICULADOS.
PRÉSTAMO GRATUITO DE PATINES Y PROTECCIONES EN LAS 4 PISTAS. CASCO OBLIGATORIO HASTA LOS 16 AÑOS, TRAED UNO PROPIO.
EDADES: NIÑOS (4-12 AÑOS) Y ADULTOS EN GRUPOS SEPARADOS.
PATÍN EN LÍNEA: TODOS LOS HORARIOS
QUADS (4 RUEDAS): lunes de 19 a 20h en Estación del Norte. Viernes de 18 a 19h fuera pista en Clot de la Mel (punto de encuentro: vestuario).
Si no tienes patines de 4 ruedas en Inercia (C/Roger de Flor 10, Barcelona) te los alquilan gratis mostrando el ticket de la clase.
FESTIVOS: los podréis consultar en la sección “calendario” de nuestra web.
Deseamos que paséis un excelente verano! Si tenéis dudas o consultas estaremos encantados de atenderos a partir de la última semana de agosto.
Un abrazo muy fuerte de todo el equipo de la Escuela Oficial de Patinaje. Hasta pronto !!

I moltes coses més!!!
Recordeu:
1) Per a seguir fent servir els tickets de 10 classes del curs passat cal tornar a pagar la matrícula de 25 euro.
2) cal venir 15/20 minuts abans en tots els horaris excepte dissabtes al matí que podeu arribar a les 10h ó 11:30h
3) nens avançats: dos torns de dissabtes al matí a Estació del Nord, amb Irene Jiménez
4) recomanem l’ús de casc en totes les nostres classes!
5) Casc obligatori per a nens fins a 16 anys, cal dur-ne un de propi