Fem vacances: tornem dilluns 3 de setembre

Avui dimarts 31 de juliol fem l’última classe del curs, que podem tancar amb un balanç molt positiu:
-un altre curs amb més de 1000 alunnes únics
-4 pistes obertes amb classes de dilluns a diumenge
-rècord de marge d’edats entre l’alumne més jove i el més gran: 3 i 74 anys, 71 anys de diferència!!
-hem fet un monogràfic de freeskate júnior molt “molón”
-“doblete” del monogràfic d’hoquei línia sota petició dels alumnes 🙂  (i volen repetir al setembre!)
-un gran equip humà al darrera de les classes que han fet les delícies dels nostres alumnes (amb pena que alguns monitors marxen fora a estudir el proper curs i no podrem gaudir de la seva saviesa)
-amb alguns canvis i novetats que us preparem per al curs que ve i us n’informarem durant el mes d’agost 😉
-amb un petit concurs durant el mes d’agost per a que alguns pogueu començar el curs 2018-19 completament gratis: mireu la propera notícia que publicarem 😉

Volem doncs agrair la vostra confiança un any més i desitjar-vos un bon estiu, que gaudiu molt les vostres vacances i que tingueu un agost sobre rodes. Ens veiem el 3 de setembre!