Un súper equip de professors

Professors de l'escola oficial de patinatge inline

L’Escola Oficial de Patinatge Inline és l’Escola de Patinatge de referència a Barcelona i una de les més importants del país.
El nostre èxit es deu als alts estàndards de qualitat en l’ensenyament d’aquest esport, que no haguessin estat possible sense la gran qualitat humana del nostre fabulós equip, del que destaquem alguns punts:

Els nostres professors compten amb diverses titulacions avalades per la FCP (Federació Catalana de Patinatge) i IISA (International Inline Skating Association). Així també, compten amb totes les garanties legals per a impartir classes al comptar tots amb el Certificat negatiu de delictes sexuals, tal com obliga la llei.

Malauradament, a la nostra professió hi ha molt intrusisme. Gent sense cap titulació, experiència o garanties legals, es llença a impartir classes. El resultat són, en el millor dels casos, classes sense cap ordre ni planificació.

Els nostres professors són 100% professionals, amb  formació contínua, dedicant força temps a planificar les classes, seguir l’evolució de l’alumne i a donar un tracte personalitzat ja que no tothom aprèn al mateix ritme.

L’Escola va nèixer fa més de 25 anys, a l’any 1996, i molts dels nostres professors ja portaven força anys més d’experiència impartint classes de patinatge.

Tots aquests coneixements aporten un gran valor als nostres alumnes per aprendre a patinar més rapidament i amb totes les garanties.

Un tret que defineix molt positivament als nostres professors es que són patinadors en actiu en diverses disciplines de patinatge, tals com patinatge urbà, patinatge de velocitat, hoquei línia, Rollerderby, patinatge agressiu, Freeskate, Frestyle Slalom i Downhill, entre d’altres. Això aporta molta riquesa i qualitat a les nostres classes de patinatge.

Pot ser queda lleig dir-ho, però els nostres alumnes sempre han destacat la nostra paciència i simpatia. I, essent sincers, no és quelcom que tinguem que forçar ja que sempre hem tingut la sort de comptar amb alumnes molt agraïts que ens han facilitat molt la feina.

A més a més, quan treballes del que t’agrada, se’t nota a la cara. 😉

Toni Pla

El patinatge com un estil de vida

Toni Pla, la nostra directora, és una apassionada del que fa i això no només es nota en les classes de patinatge que imparteix en persona, sinó en la forma en que dirigeix l’escola i els professors que estan als seu càrrec.

Gran patinadora i entusiasta de  l’esport en general, ha estat jugadora de la selecció catalana i espanyola d’hoquei línia, disposa de vàries titulacions de patinatge,  tant nacionals com internacionals i és qui se n’encarrega, a més a més, de la formació de futurs professors de patinatge.

Però el més important és que gaudeix del patinatge com un estil de vida, equilibrat i saludable.

Carles Bial monitor

Carles Bial

Co - Director

Tota una vida dedicada al patinatge

En Carles Bial, co-director de l’Escola, ha fet de tot en patins i sembla que no tingui intenció de parar. Va començar de ben jove a jugar a hoquei de 4 rodes, per acabar descobrint els patins en línia a la Barcelona olímpica del 1992. Des d’aleshores, ha dedicat hores i més hores a competir amb molt d’èxit en hoquei línia i  principalment en patinatge de velocitat. La seva experiència en  aquestes modalitats de patinatge  fa que els seus alumnes, no només aprenguin a patinar rapidament, sinó a més a més, amb una tècnica acurada i envejable.

Ferm defensor dels patins com a mitjà de transport sostenible, va anar un pas més enllà al fundar  l’any 2006 la botiga de patins Inercia, considerada una de les més grans i importants del món.