RUTES URBANES EN PATINS

Rutes urbanes en patins

Com a complement a les classes, a l’Escola Oficial de Patinatge Inline realitzem rutes urbanes en patins perquè milloris el teu nivell mentre et diverteixes i passes una bona estona.

Aquestes rutes són gratuïtes i de lliure assistència per als nostres alumnes i només es requereix saber realitzar girs i frenats bàsics.

Realitzem una ruta urbana en patins un cop al mes, normalmente diumenges per la tarda, i el punt i hora de sortida el teniu al nostre CALENDARI. No obstant, també ho anunciem a través de les nostres Xarxes Socials uns díes abans. Per tant et recomanem que ens segueixis per Facebook o Instagram.

Si ja teniu un nivell mínim de patinatge en el qual podeu girar i frenar de manera bàsica, és molt recomanable que us comenceu a aquestes rutes per anar millorant el vostre nivell, alhora que passeu una bona estona descobrint la ciutat sobre patins.

Ruta urbana en patins

Recomanem portar totes les proteccions: genolleres, colzeres i canelleres, així com casc.

Si no us atreviu a sortir sols o voleu passar una bona estona patinant, animeu-vos i participeu, segur que us divertireu!!

Un dels punts que les fa més especials es que son portades i dirigides per alumnes o exalumnes nostres. Per tant, també convidem a tots aquells que es vegin capaços a oferir-se com a voluntaris.

Important: Tots els assistents a aquestes rutes gratuïtes fan l’activitat sota la seva pròpia responsabilitat. Els menors han d’anar acompanyats i supervisats per un adult en tot moment. No es permetran comportaments incívics.